LeĂrás:
sikeres telemarketing szoftver megoldás a Virtual Call Center Kft-től. A telemarketing folyamatoknak a lényege, hogy minél rövidebb idő alatt minél több lehetséges ügyfelet tudjunk felhívni. Egy hagyományos call centerben tevékenykedő operátorok átlagosan 12 percet töltenek hívással óránként. Ez az adat az átlagos kézi tárcsázást használó operátorokra igaz. Ezzel szemben a mi telemarketing szoftverünk lehetőséget ad még a prediktív és a power tárcsázási módokra is, melyekkel akár 35-40 percre is emelhető az operátorok óránkénti hasznos hívással töltött ideje. E két tárcsázási módnak köszönhetően nem kell újabb operátorokat felvennie, hiszen a meglévők teljesítményét maximalizálhatja. Ez egyértelműen emeli a hatékonyságot, de nem kerül plusz beruházási költségbe. Miért hagyná ki ezt a lehetőséget? Szolgáltatásunkat megrendelheti honlapunkról, és hosztolt megoldásunknak köszönhetően 2 napon belül már el is kezdheti használni azt, méghozzá eszközberuházás nélkül. Növelje Ön is könnyen telemarketing tevékenységének eredményességét egyszerűen és gyorsan! Virtual Call Center telemarketing szoftver!